FAQ

Veelgestelde vragen

 

Betalen

Q: Welke betalingsmogelijkheden aanvaarden jullie?

Wij aanvaarden
– Bancontact / Mister Cash (alsook de KBC & Belfius mobile app)
– iDEAL
– PayPal
– Credit Card
– Overschrijving

Bestellingen kunnen ook opgehaald worden in onze workshop te Schoten, Antwerpen en vervolgens cash betaalt worden, via kaart, of vooraf via de website.
Alle orders moeten op voorhand geplaatst en bevestigd zijn voor ophaling. Deze kunnen worden opgehaald na afspraak, of op een open shop dag (ook steeds na bevestiging – bekijk onze kalender voor open shop dagen).

Q: Is jullie website veilig?

Ja. Al onze betalingen gaan via een beveiligde lijn.

 

Verzending

Q: Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?

Zodra we jouw betaling hebben ontvangen, is het ons doel jouw bestelling binnen de 24 uur te verzenden. Hiervan zal je een verzendbevestiging ontvangen, alsook een track & trace code, zodat je ten allen tijde kan volgen waar je pakket zich op dat moment bevindt.

Wij verzenden onze pakketjes standaard via Bpost. Bestellingen naar het buitenland worden automatisch overgenomen door jouw locale postbedrijf (bijvoorbeeld PostNL in Nederland). Tijdens het uitchecken, kan je kiezen tussen levering thuis, of in een pakketautomaat (momenteel enkel nog maar in België).

 

Ophalen

Q: Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ondanks dat we geen fysieke winkel hebben, kan je je pakketje wel ophalen!

Dit is, na afspraak, mogelijk te Schoten, Noord-Antwerpen. Ook kan je na bevestiging van je order, je pakkt komen ophalen op onze open-shop dagen.
Je kan je bestelling dan betalen met de kaart, cash, of op voorhand tijdens het plaatsen van je bestelling.

 

Retourneren en ruilen

Q: Hoe werkt het ruilen en retourneren net bij jullie?

Natuurlijk hopen we dat je je bestelling leuk vindt, maar als er een probleem is, of je bent niet 100% tevreden, is er altijd een mogelijkheid om je bestelling of artikel te retourneren.
Dit moet ons ongeopend en in de originele verpakking teruggezonden worden.
Je originele verzendings- en retourkosten worden niet terugbetaald, maar je kan wel kosteloos je artikel laten ruilen tegen iets anders.
Indien je toch wenst om je artikel te retourneren, worden deze tussen de 2 à 4 weken teruggestort.

Q: Hoe kan ik iets wisselen?

Gelieve ons salesteam te contacteren via ons contactformulier, of via e-mail. We zijn zeker dat we samen het perfecte item voor jou kunnen vinden!

 

Voor verdere vragen, kan je ons altijd contacteren, via ons contactformulier, of via mail @ info@liglinister.be

 

Veel shopplezier!

 

 

Logo mail

Liglinister
Akkerlaan 98
BE2900 Schoten, Belgium
BE0844 549 108
Algemene voorwaarden